Meteen naar de content

Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019 €0,00
Je winkelwagen
Je winkelwagen is leeg!
Terugkeren naar winkel

Fixed price & garantie

Refurbished CO2 neutraal

Support

De gecertificeerde medewerkers van onze eigen ‘inhouse’ supportdesk ondersteunen uw medewerkers bij vragen of problemen omtrent het gebruik van de apparatuur.

Flexibel

Uw medewerker meldt een defect via onze Core Repair Portal en wij regelen het verder direct. Wij plannen een afspraak met uw medewerker en voeren de reparatie uit. Dit kan in één van onze servicelocaties of bij u op locatie.

Stap 2 BASIS

  • A+ kwaliteitsonderdelen
  • 24-uurs reparatie
  • Leentoestel
  • On-site of winkel
  • Omruilservice
  • 5 x 8 supportdesk

VOLLEDIG ONTZORGD

REPARATIE OP LOCATIE

  • - Lucien Roelofs

    Binnendienst maakt veel gebruik van apparaten en als ze die niet hebben dan kunnen ze ook niet verder.
    Dit geldt ook voor productiemedewerkers. Onze jongens moeten gewoon bereikbaar zijn want anders liggen de werkzaamheden stil.”

    - Lucien Roelofs

  • - Lucien Roelofs

    “Mij lijkt het handig dat zo’n bedrijf snel kan handelen als er een apparaat kapotgaat. Zo kunnen wij er ook voor zorgen dat een medewerker snel een vervangend apparaat heeft en dus gewoon door kan gaan. Ik denk dat het bedrijf dan wel echt in de buurt moet zitten en dat wij het niet op hoeven te sturen.”

    - Manon

Online shop en winkel
A+ premium kwaliteit
Gratis verzending
Volgende dag in huis
Geld terug garantie
Retourneren binnen 30 dagen
Online helpdesk
Snelle service
Sale

Unavailable

Sold Out